Записатись до лікаря

Хірургія серця

В розробці...

Протезування клапанів серця

Мініінвазивні кардіохірургічні технології, які ми використовуємо під час операцій на серці у нашій клініці, дають можливість принести найбільшу користь нашим пацієнтам із найменшою травмою. У хворих з патологією мітрального клапана ми, відповідно до світових стандартів доказової медицини, надаємо перевагу пластиці, а не протезуванню (простішими словами: більше ремонтуємо, ніж замінюємо). Покази до ефективної пластики ми визначаємо під час передопераційного дообстеження на унікальному найсучаснішому обладнанні, котре дає можливість побачити 4D-зображення усіх структур серця до найдрібніших анатомічних особливостей. А контроль перебігу операції та оцінку виконання пластики клапана здійснюємо під час операції а трансезофагальному ультразвуковому обстеженні безпосередньо під час втручання.
У випадках захворювань аортального клапана надаємо перевагу ощадливому малотравматичному частковому, так званому J-розрізу , коли не порушується повністю цілісність грудної клітки.

Пластика дефектів міжпередсердної перетинки

В нормі міжпередсердна перетинка не повинна мати у собі ″дірок″, тобто бути герметичною. Проте, коли ми були в утробі своєї матері всі ми мали ″віконечко ″у цій перегородці. Така особливість нашого кровообігу. Після народження цей отвір закривається у 75% людей. Решта – вимагає операційного лікування – закриття цього дефекту.
В нашій клініці ми робимо такі втручання з використанням мініінвазивних технологій, не розрізаючи грудну клітку. Доступ до серця здійснюється через невеликий міжреберний розріз. І, менше як за тиждень, ви повертаєтеся до звичного життя.

Видалення міксоми передсердя

Міксома передсердя – це доброякісна пухлина, яка небезпечна тим, що може раптово порушити роботу мітрального клапана, обтуруючи його отвір (заклинившись в ньому). Буває таке, що вона фрагментується, і невеличкі відірвані шматочки міксоми розносяться потоком крові, спричиняючи інсульти або інші тяжкі стани.
Суть операції полягає у тому, що нам потрібно видалити цю пухлину, не пошкодивши ні її, ні мітральний клапан чи інші структури серця.
Завдяки застосуванню мініінвазивних технологій у нашій клініці, ми виконуємо такі операції без розрізу грудини, через невеликий міжреберний розріз.

Видалення кісти перикарду

Дана патологія характеризується тим, що кіста, яка поступово збільшується в розмірах, починає тиснути ззовні на серце або легеню. Якщо ми підтвердимо необхідність видалити такий утвір, то для цього немає необхідності розрізати грудину. В нашій клініці такі операції ми проводимо мініінвазивно, через невеликий розріз між ребрами.

Руйнування м'язевих містків над судинами серця

В переважній більшості випадків великі судини, які живлять серце, розташовані на його поверхні. Проте інколи буває так, що коронарні артерії проходять частинку свого шляху ніби "пірнаючи" на деяку відстань в товщу серцевого м'яза, а потім знову "випірнаючи" на поверхню серця. М'язеве волокно таким чином постійно перетискає судину під час кожного скорочення і цим самим утруднює, або унеможливлює нормальне кровопостачання серцевого м'яза.
У таких ситуаціях треба або зруйнувати цей "зашморг" із м'язевої петлі, або пришити в обхід проблемного місця додаткову судину.
Використовуючи мінніінвазивні кардіохірургічні технології, ми виконуємо такі операції без розрізу грудини,  через невеликий міжреберний розріз.

Імплантація електрокардіостимулятора, кардіовертера-дефібрилятора

Міокард серця працює як насос, перекачуючи кров в певному режимі. Насосна функція серця забезпечується синхронізованою роботою різних відділів серця. Можуть виникати різноманітні патологічні стани, коли порушується ритм роботи серця:  занадто повільно, занадто швидко,  несинхронно тощо.
Наші аритмологи володіють великим арсеналом методів та засобів, щоб якісно і, основне, вчасно допомогти Вашому серцю, якщо виникли порушення його ритму роботи.

Стентування коронарних артерій

В усіх випадках ураження судин, які живлять серце (стенокардія, інфаркт чи його ускладнення), необхідно виконати коронарографію – ангіографію судин, які живлять серце.
Це – найбільш часто виконувана процедура на ангіокомплексі. У більшості випадків ми можемо відразу допомогти людині, виконавши стентування коронарної судини, однієї чи декількох.
Суть процедури полягає у відновленні прохідності судини шляхом розтискання у різні сторони атеросклеротичної бляшки спеціальним балоном, після чого у це місце ставиться спеціальна "пружинка" – стент, який створює надійний каркас в патологічному місці (як опори у стінах тунелю) та не дає бляшці знову перекрити просвіт судини.
Ми використовуємо тільки найсучасніші стенти зі спеціальним лікувальним покриттям і маємо в наявності усю лінійку їхніх розмірів, тому можемо відразу ж допомогти пацієнту відповідно до міжнародних стандартів доказової медицини.

Балонна ангіопластика

Порушення прохідності судин можуть виникати  поступово (у випадку розвитку атеросклерозу), а можуть бути і раптові судинні катастрофи (тромбози чи емболії). Наявність сучасного ангіокомплексу у нашій клініці, поряд з іншими методами обстеження прохідності периферичних судин, дає можливість детально локалізувати діагностовану проблему в судині та провести (за наявності показів) балонну ангіопластику. Простішими словами: розширити спеціальним балоном атеросклеротичну бляшку, відновивши прохідність судини для крові.
Важливим є те, що проблему чітко видно під час діагностичної ангіографії і спеціалісти нашої клініки можуть відразу ж зробити балонну ангіопластику. Наявність у нашому арсеналі усієї необхідної лінійки розмірів балонів дає можливість допомогти пацієнту без зволікань.

Новини